پایگاه حامیان دکتر جلیلی

خدا نیاورد روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین پشت کردن به دفاع از محرومین و روی آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد

پایگاه حامیان دکتر جلیلی

خدا نیاورد روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین پشت کردن به دفاع از محرومین و روی آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد

تبعیض پشت تبعیض...

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۲۹ ب.ظ

 وقتی کلمه ی تبعیض را در ذهن بالا و پایین میکردم وبه آن رنگ و لعاب می دادم و برایش دنبال مصداق میگشتم،ناخودآگاه ذهن محقرم فلش را به سوی نقطه ای نشانه میرفت!همان جایی که ماهیت ایجاد آن برای رفع تبعیض است و برای داد خواهی به فریاد مظلومان تشکلیل شده و مشروعیتش به این است که گردنِ گردن کشان را خُرد کند و مفاسد اقتصادی و اجتماعی را ریشه کن کند! 

آری همان قوه ی قضاییه ی جمهوری اسلامی ایران!!!

مدتی است که این قوه ی آنتی تبعیض با ایجاد بی عدالتی و تبعیض های بی شمار دل امت حزب الله ایران را خون کرده و با بعضی رفتارهای این قوه چنان مکدر شده ایم که دل و دماغ هیچ کاری را نداریم!!!

حدود یک ماه از آزادی ام الفتنه و ام الفساد ایران مهدی هاشمی میگذرد،همانی که تمام وجودش را وقف ضد انقلاب کرده و هرشب خواب براندازی نظام را میبیند!همانی که در هر فساد مالی کوچک و بزرگ نامش نظرها را به خود جلب میکند!این آقا زاده پس از مدتها موش و گربه بازی که به ایران بازگشت علی رغم این همه اتهام روشن، بجای زندان برای دست بوسی دستان پرمهر پدر عازم منزل شد وبعداز اقداماتی سوری اورا به زندان انداختند!بماند که در طول ساعات نچندان زیاد حبس بارها هوس خوردن دیزی کرد وچون وکلایش به دیدار های خصوصی او در زندان قانع نبودند،لاجرم قلب آقازاده به درد آمد و ام الفساد را در بیمارستان هم ملاقات کردند!!! آقازاده با این همه جرم در طول اقامت شیرینشان در زندان ملاقات های فراوانی را با هرکس که اراده میکردند داشتند!!!این عنصر ضدانقلاب طی اقدامی مشکوک و نامشخص با وثیقه ای پراز صفر،آزاد شد و معلوم نیست این همه جرم واتهام چگونه حل شد و ایشان الان کجا هستند وتدارک کدام عملیات براندازی را میبینند!!!

این یعنی تبعیض، جناب قوی قضاییه که آفتابه دزدان را در ملا عام حساب میرسی چرا نوبت آفتابِ دزدان که میشود رهایش میکنی و روی همه ی فسادهای مالی او ماستی باقطر10سانتی متر میکشی!!!؟؟؟

قوه ی قضاییه ی ما، فقط میتواند فریادها را در نطفه خفه کند تا کسی دَم از عدالت خواهی نزند!خوب است، همین خفه کردن هم هنری میخواهد،بخدا هنر میخواهد که طلبه ای مجاهد را به جرم فریاد علیه گردن کلفتان و زمین خواران دستگیرکنی و به زندان بیاندازی!طلبه ای که یکه وتنها در راه خدا قیام کرده وبا قدرت به امام امتش لبیک گفته و در زمانه ای که هرکس آخورش پر باشد خفه خان میگرد او علیه زمین خواری شمشیر کشیده و هل من ناصر حسین (ع) را لبیک گفته!واقعا جرم او چیست؟مبارزه بازمین خواری؟؟چرا در این مملکت هرکس بر علیه زمین خواری شمشیر میکشد به او انگ میزنند؟؟؟چرا برخی نسبت به واژه ی زمین خواری آلرژی دارند؟؟

جناب قوه ی ((غذاییه)) ی عزیز لطف کنید اتهامات وارده به طلبه ی سیرجانی را رسما اعلام کنید تا همه بدانند!چرا بعد از ماهها بازداشت او هنوز نتوانسته اید دلیل بازداشت را اعلام کنید؟؟یعنی جرم او آن قدر از مهدی هاشمی سنگین تر است که اجازه ی دیدار با خانواده ی خود را هم ندارد؟؟چرا او با وکلا و خانواده اش درزندان دیزی میخورد اما طلبه ی مجاهد مدتهاست همسرش را هم ندیده!!

دل امام امت از این همه تبعیض خون شده،دل امت حزب الله از این کارهای خدا ناپسندانه ی شما به درد آمده!چرا به فکر آخرت خود نیستید؟؟کجاست عدالت علوی؟؟کجاست آرمانهای انقلاب؟؟؟کجاست خون تازه ای که خمینی کبیر به رگهای خشک شده یمان تزریق کرد؟؟کجاست؟؟کجاست؟؟؟

والسلام...

 



پی نوشت:

1.به راستی که بعضی از موسیقی ها و موسیقی دانها از بعضی از مداحی ها و مادحین در صدور انقلاب به جهان بیشتر زحمت کشیده اند ورسالتی که به دوششان بوده را به خوبی انجام داده اند!!!درگذشت استاد بیگلری پور را به همه ی کسانی که به هر نحوی برای انقلاب زحمت میکشند تسلیت عرض میکنم.خداوند روحش را غریق رحمت کند.

2.قسمتی از پیام طلبه سیرجانی از اوین:

حجت‌الاسلام جهانشاهی (معروف به طلبه ی سیرجانی)نیمه‌شب 22 دی ماه جاری پیام کوتاهی با عنوان «کوچک‌ترین سرباز ولایت» از «اتاق 1 بند ویژه روحانیت اوین» خطاب به «نیروهای حزب‌اللهی» و «بچه هیأتی‌ها» صادر کرده و از انتقال شیرازی به بند عمومی زندان خبر داده است.

 در این پیام که با «بسم رب‌ الحسین (ع)» آغاز شده، آمده است: «محبین اهل بیت، حاج‌منصور ارضی، حاج‌سعید حدادیان، حاج‌‌محمود کریمی، حاج‌مهدی سلحشور، حاج‌سعید قاسمی، حاج‌آقا آقاتهرانی، حاج‌آقا میرباقری، حاج‌‌علیرضا پناهیان، سیاسیون، اصحاب رسانه، عدالتخواهان، بسیجیان، دانشگاهیان و با بصیرت‌ها، فقط یادتان باشد ما را تنها گذاشتید».

3.پاسخ حاج سعید قاسمی به پیام طلبه مجاهد:

وی اظهار داشت: «برادر عزیز، که می‌گویی تنهایت گذاشتیم، راست‌می‌گویی چون من بی‌معرفتم که اگر نبودم با رفقای شهیدم می‌رفتم، در عین حال باید گفت، برادر گرامی، علی‌رغم نامردمی ‌برخی‌ها و نامردی ما، راه شما برای احیای مطالبه امام و رهبری به احدی الحسنیین ختم خواهد شد؛ به پیروزی یا شهادت».

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۱
فرزندان روح الله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی