پایگاه حامیان دکتر جلیلی

خدا نیاورد روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین پشت کردن به دفاع از محرومین و روی آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد

پایگاه حامیان دکتر جلیلی

خدا نیاورد روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین پشت کردن به دفاع از محرومین و روی آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد

بی عدالتی در دولت عدالت محور!!!

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۲۳ ب.ظ

گزارشات رسیده از زلزله زدگان خراسان جنوبی حاکی از اوضاع نا به سامان مردم زلزله دیده در این مناطق می باشد.که در این هوای سرد و برف سنگین برای رسیدگی به آنها تقریبا هیچ اقدام قابل ملاحظه ای صورت نگرفته است و بعد از گذشت حدود یک ماه از زلزله نه تنها مکان های گرم ومناسب به زلزله زدگان داده نشده بلکه مردم آواره برای زدن چادر هم با مشکلاتی روبرو هستند آنها حتی پتو به تعداد نفرات هم در دسترس ندارند و مجبورند در دمای15- درجه روی برف ها شب را به صبح برسانند.تحمل چنین وضعیتی تصورش هم برای ما دشوار است.

 جناب آقای رئیس جمهورِ عدالت محور، مردم خراسان جنوبی با مردم آذربایجان چه فرقی دارند؟شما در مورد آذربایجان وظیفه تان را به خوبی انجام دادید چرا در قبال مردم خراسان جنوبی کوتاهی کرده اید؟این همان عدالت است که از آن دم می زدید؟شما به خاطر موقعیت جغرافیایی خاص آذربایجان برای حل مشکلشان به آب و آتش زدید که البته حق هم همین بود اما برای مردم مظلوم خراسان جنوبی هیچ اقدام چشم گیری را انجام نداده اید و مردم منطقه هنوز اندر خم تهیه یک چادر هستند!فرزندان روح الله همانگونه که خدمت رسانی به مردم آذربایجان را تحسین میکنند،کوتاهی در قبال مردم خراسان جنوبی را هم محکوم میکنند!

جناب وزیر مسکن و شهرسازی شما برای مردم آذربایجان در عرض دو ماه مشکل اسکان را حل کردید، که این نشان از توانایی شماست اما چرا بعد از گذشت یک ماه هنوز اقدامی برای آواره گان خراسان جنوبی نکرده اید؟نمی توانید یا نمی خواهید؟یا آنقدر وزارت خانه به اسمتان بسته اند که فرصت فکر کردن به زلزله زدگان را هم ندارید؟شاید هم در اندیشه غصب وزارت بهداشت باشید؟فاین تذهبون؟؟؟

جناب استاندار و فرماندار خراسان جنوبی چه خبر؟ایام به کام است؟شعله های بخاری اتاق هایتان خوب می سوزد؟اوضاع بر وقف مراد است؟                                            

آیا شما حاضرید یک شب را با خانواده ی خود در روی این برف ها بخوابید؟چه شد انسانیت؟کجا رفت عدالت؟اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید؟                                     

اعضای محترم شورای شهر خراسان جنوبی در فکر چه کاری هستید؟کمتر از شش ماه دیگر دست به دامن همین آوارگان خواهید شد برای جمع آوری رای! پس لااقل کمی انصاف داشته باشید و از مسئولیت فرار نکنید و به کمک مردم دیارتان بشتابید! 

آقای رئیس جمهور مگر شما خودتان را خدمت گذار مردم نمی دانید؟این مردم و این شما!لطفا خدمت کنید و به وظیفه تان عمل کنید؟قبل از اینکه مردم از سرما یخ بزنند به دادشان برسید این خواسته ی تمام مردم ایران  از شماست.                                    

والسلام علی من التبع الهدی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۲
فرزندان روح الله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی