پایگاه حامیان دکتر جلیلی

خدا نیاورد روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین پشت کردن به دفاع از محرومین و روی آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد

پایگاه حامیان دکتر جلیلی

خدا نیاورد روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین پشت کردن به دفاع از محرومین و روی آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد

نامه سرگشاده به استاندار فارس...

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۱۲ ق.ظ

با سلام و عرض ادب خدمت جناب صادق عابدین

آقای استاندار،همه می دانیم که قطار انقلاب به حرکت خود ادامه می دهد و اگر کسی نتواند خود را به این قطار برساند،خود مقصر است.

شما به عنوان یک مسئول حکومتی در جمهوری اسلامی،وظیفه پیگیری اهداف و آرمان های انقلاب و هم چنین جلوگیری از لجن مال شدن این آرمان ها را دارید.به خوبی می دانید که یکی از بزرگ ترین مطالبات و آرمان های انقلاب،تحقق عدالت اجتماعی و در پی آن دستگیری کامل و کافی از قشر مستضعف و محروم جامعه می باشد و باز هم می دانید که یکی از بزرگ ترین آفات جامعه اسلامی،ترویج تفکر غربی و روحیه مصرف گرایی و هم چنین رو بر گرداندن از مظلومین و پابرهنگان جامعه توسط مسئولین می باشد.

 با تاسف حقیر تا به حال عملی قابل توجه در این راستا از جنابعالی ندیده ام.تا به حال عکس موضوعات عنوان شده را از شما سراغ دارم.تا به الان جز حمایت از مجتمع های تجاری،که نماد ترویج سبک زندگی غربی است،جز کم توجهی به قشر ضعیف جامعه چیز دیگری مشاهده نکرده ام.

معمولا برای شناخت تفکرات  یک شخص در یک حوزه خاص،باید ببینیم الگوی آن شخص در آن حوزه چیست.از روی عمل شما الگوی شما در توسعه شهری واضح است:دوبی.شما به جای اینکه بر اساس منویات امام خامنه ای در مسائل شهری یک چشمتان همیشه به مسئله عدالت باشد به الگویتان است.شما قصد دارید شیراز را تبدیل به دوبی ایران کنید نه سومین حرم اهل بیت.

اگر بخواهم برای ادعای خود که شما برای گودنشین ها اهمیتی قائل نیستید شاهدی بیاورم،قضیه کارتن خواب ها را که حدود 1 ماه است پیگیر آن هستیم برایتان عنوان می کنم.

حدود 1 ماه است که برای رسیدگی به وضعیت اسفناک کارتن خواب ها و بی خانمان ها،ده ها بار به فرمانداری و شهرداری و استانداری رفته ایم اما تا به حال جز وعده های پوچ و بد قولی و وقت تلف کردن چیزی ندیده ایم.

ما بر اساس وظیفه ای که امام امت بر دوشمان قرار داده است که نگذاریم مرفهین پشت درب های بسته،مظلومین را ببلعند،نگذاریم مسئولین بی درد و غرب زده اهداف انقلاب را که چند صد هزار شهید به خاطر آن داده ایم،به محاق ببرند،انواع تذکر ها و صحبت ها را با مسئولین مربوطه داشته ایم،حرفمان را حضوری زدیم،پیشنهاد دادیم،طرح دادیم،اما...اما کجاست اراده؟کجاست دغدغه محرومین؟کجاست مسئولی که عقیده اش بر منافعش اولویت داشته باشد؟و با کمال احترام،کجاست نظارتی از جانبتان،که برخی از مسئولین نتوانند انقدر راحت از انجام وظیفه خود فرار کنند؟کجاست حرکتی،تحرکی از طرف استاندار،که حداقل به خاطر آبروی خودشان هم که شده قولی را که شهردار و فرماندار داده اند را پیگیری کند،به خاطر خدا نه،به خاطر انقلاب نه،به خاطر آبروی خود.

و در آخر آقای استاندار،بنده بی توجهی شما به معضل کارتن خواب ها را مشتی از خروار فرض کرده و اینگونه برداشت می کنم که شما اصلا اعتقادی به ساماندهی و کمک به محرومین و مظلومین ندارید و بیشتر در فکر الگوی خود به سر می برید.تا تصور حقیر و دیگران در این مورد قطعی نشده،اثبات کنید که اینگونه نیست،اثبات کنید که شما دلبسته انقلاب بوده و برای بقای این انقلاب هر کاری می کنید.مامنتظر عمل سریع شما هستیم.

والسلام علی من التبع الهدی


پی نوشت:آقای استاندار،خسته نباشید،تمام عمل شما در برابر کم کاری و مال خوری و سهل انگاری زیر دستانتان فقط موعظه بود؟ 

بخوانید تمام مطالبی که در مورد کارتن خواب ها نوشته شد و فقط در آرشیو سایت ها و وبلاگ ها باقی ماند:

مطلب میلاد فریدنیا

مطلب کریم جوکار

مطلب سجاد علی پور

شعر پیمان خسروی

سایت خبری شیرازنا

سایت جنیش عدالت خواه دانشجویی کشور

مطلب امین ایمنی

صحبت آقای انجوی نژاد در این مورد

سایت تحلیلی خبری سحاب

سایت تحلیلی خبری سحاب

سایت شیرازیس

مطلب میلاد فریدنیا

سایت تحلیلی خبری سحاب

مطلب کریم جوکار

مطلب پیمان خسروی

مطلب خودم

مطلب خودم

شعر پیمان خسروی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۰
فرزندان روح الله

نظرات (۲)

سلام و خدا قوت
در باب محتوای مطالب نظری نمی دم اما از بابت شکل و ظاهر کار به نظرم رنگ قالب و زمینه مناسب این فضای نوشتاری نیست. رنگ مشکی و خاکستری رنگ تیره و افسرده و القا کننده حالت خنثی هستند. در حالیکه مطالب شما روح متضاد با این رنگ رو القا می کنند. اگه رنگ زمینه و قالب عوض شود زیبایی کارتان دو چندان خواهد شد.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام
نظر نویسندگان وبلاگ بر هر نظری ارجحیت دارد.
در۲۳دسامبر ۲۰۱۲(۳ دی‌ماه سال جاری) «آلون‌بن» در سرمقاله‌ی «المانیتور»، در اعترافی زودهنگام، «هدف نهایی غرب» از فشارهای گوناگون بر نظام ایران را زمینه‌سازی برای «آغاز ناآرامی خیابانی» در ایران ذکر کرده

حسین باستانی نیز پیرامون دورنمای اعتراضات خیابانی در ایران می‌نویسد: «افزایش فشارهای اقتصادی باعث تغییر در الگوی حرکت‌های اعتراضی در ایران می‌شود. ممکن است به جای معترضان سیاسی بعد از انتخابات، که از قشر متوسط بودند، معترضان اقتصادی از طبقات پایین به میدان بیایند.»[۷]

در این میان، عمق این ماجرا زمانی روشن می‌شود که بدانیم چندی پیش «جیلیان برنز» به عنوان مسئول امور ایران در شورای اطلاعات ملی آمریکا تعیین شد که نقش وی در عملی کردن این بخش از خواسته‌ی غرب بسیار حائز اهمیت است. پس از این انتصاب بود که وزارت اطلاعات، با انتشار گزارشی، به بررسی رویکرد‌ها و برنامه‌ی کاری برنز و برخی اقدامات وی، از جمله توصیه درباره‌ی فعال شدن زیرساخت‏های جریان فتنه در جهت گسترش نارضایتی اقتصادی در ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.[۹]

پُر واضح است که غرب تلاش دارد در این هنگامه، با بهره‌گیری از فشار تحریم‌ها در این بخش، به عملیاتی ساختن بخش نهایی راهبرد خود بپردازد. چندی قبل روزنامه‌ی «واشنگتن‌پست» به نقل از یک مقام رسمی ارشد آمریکا، این بخش از راهبرد غرب را بدین شرح افشا کرد که هدف دولت اوباما در اعمال تحریم‌ها بر ضد ایران، تضعیف نظام این کشور از راه تحریک و برانگیختن نارضایتی عمومی در ایران است. وی در ادامه تأکید کرده است که «هدف این تحریم‌ها ایجاد نفرت و نارضایتی در خیابان‌های ایران» است.

http://www.teribon.ir/archives/189748/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87-%DB%B9%DB%B2%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF%D8%9F.html

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی